Dotaz

Dobrý den,

obracím se na vás s prosbou na váš názor na mé zdravotní problémy. Je mi 37 let, jsem bezdětná, hormonální antikoncepci už cca 5 let neužívám. Asi od května tohoto roku mně trápí zánět, nejspíš děložního čípku, tam mi brali stěry. Lékařka mně chtěla léčit chemoterapeutiky, které jsem odmítla a koupila si Gynex. Na hvíli jsem měla klid, myšleno tím strop 2 týdny, ale cítím, že zánět je stále a po celou dobu. v posledních měsících mám mentruaci tak co 14 dní, nelze zhodnotit zda to je menstruace nebo to je krvácení mimo, v této době bych měla dostat mentruaci 15 prosince, ovšem od 1 prosince jsem začala krvácet, nejprve silně asi 2 dny, od té doby špiním každý den. Celé ty měsíce mám silné bolesti břicha, únavu, bolesti zad… několikrát se mi udělaly vaginální opary a to velice rozsáhlé a bolestivé…Už prostě nemůžu..je asi důležité uvést, že jsem byla operována pro cystu na levém vaječníku, kterou mi zjistili už v mých 12 letech, čili ve 25 letech jsem byla operována a zbylo mi čtvrt levého vaječníku. Jsem veganka, snažím se žít do určitých hranic zdravě, ale jedno víc jistě..Takhle to dál nejde a chemické léky brát nechci. Nejsem pomalu schopná normálně fungovat, dokonce mi někdy dělá problém se ráno zbrchat a jít do práce..bolesti, vyčerpání.. Moc vás prosím o váš názor,j á už si nevím rady..Děkuji a přeji krásný den

Odpověď

Dobrý den,dejte si do vyhledávacího okénka své potíže, a vyskočí vám dotazy a mé rady a odpovědi, články. Přečtěte si duchovní příčinu potíží s děložním čípkem, je tam proklik na přírodní léčbu.Máte v sobě převahu mužské energie, problémy těla jsou projevem nepřijetí své ženské role. Krvácení je neradost a nechuť být ženou. Nevím, zda jako veganka nekonzumujete příliš sojových produktů, protože díky vysokému množství estrogenu v nich mají u některých žen přesně tyto následky. Jako krevní skupina O potřebujete živočišné produkty. Pokud byste potřebovala poradit produkty a dávkování, napište. Doporučuji vám kurz Žena je láskaS láskou vaše Empatia

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?