Dotaz

Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit, jestli byste mi mohla vnést jasno do mých potíží, protože lékaři mě shledávají zdravou, přestože mám neustálé zdravotní problémy, už 4 roky, každý den. 

Mám potíže se zažíváním, ikdyž se stravuji velmi lehce-maso max.1x týdně, zelenina, obiloviny. Vynechávám zcela bílou mouku a cukr, kávu. Stejně mám pocit těžkého žaludku ještě i několik hodin po jídle. Někdy se probudim už po ránu jakoby přejedená. Neodpovídá to vůbec množství potravy které sním. Dále mě trápí žlutý povlak na jazyku, který dost cítím, ten jazyk je takový pálivý. Tuším, že to s tím zažíváním nějak souvisí.Dále mě často bolí hlava a když se hlavě zrovna uleví, tak se ozvou hemeroidy, více či méně intenzivně, jak kdy. Velmi se mi lámou nehty a teď mě občas pobolívá v pravém podbřeží. V noci se často mezi 1-3 hodinou raní vzbudím (to budou asi játra, jak jsem se u vás dočetla) Také mi pořád brní různě intenzivně v horních i dolních končetinách, které mám většinou úplně ledové. No a tak to mám pořád dokola. Každý den hasím něco jiného. Koupila jsem si chlorelu, kterou už 4 měs.užívám, ale žádnou změnu k lepšímu jsem nezaznamenala.

Byla bych moc ráda, kdyby jste mi poradila co s tím a jaké bylinky na to použít.

Děkuji P

Odpověď

Dobrý den,je to jednoduché 🙂Díky tomu, že jste neuvěřitelně přemýšlivý tvor, všechno přehazujete v hlavě, neustále něco pitváte, jste přímo uzavřená ve své hlavě, navíc spoustu věcí duchovních, co jak změnit, víte, ale nevíte, jak to spojit prakticky se svým životem, tak jste vnitřně zablokovaná, trávení je zablokované, žlučovody stažené, všechno vám leží jaksi nahoře 😀 a nechce se to vstřebat dolů 😀 Veškeré další příznaky jsou o přetížených játrech, nedostatečném odvodu škodlivin z těla, následně přetížená lymfa, překyselení – brnění.Doporučuji vám jaterní kůru (Nopalin + Sylimarin Plus + ostropestřec s čaji) s tím, že si přidejte Rhodiolin na stažené žlučovody, aby povolily, a Liquid Chlorophyll proti překyselení (5 čajových lžiček denně). Uvidíte, že se vám do měsíce uleví, ale rozhodně vydržte s užíváním měsíce 3. Mějte se pěkně, všechno zvládnete!s láskou vaše Empatia

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?