Dotaz

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat na možnou příčinu problémů s kůží. Jednak se jedná o zvýšený výskyt akné, které se ale objevuje pouze ve výstřihu a pak také vyrážku na levé ruce kolem prstů. kde se tvoří hnisavé puchýřky, které velmi svědí, po pár dnech vždy zmizí, ale opět se objeví, poslední měsíc už ani nemizí. Předem děkuji za odpověď 🙂

Odpověď

Dobrý den, pokud si zadáte do vyhledávače v Empatii Kůže, Kožní potíže, Problémy s kůží, Vyrážka, vyskočí vám skutečně veliké množství odpovědí, čtěte, mnoho souvislostí pochopíte. Kůže je zástupným orgánem jater, a teď v polovině února začíná jejich nejaktivnější období, kdy se budou samy čistit, pokud s nimi máme problém, měly bychom je očistou také podpořit, pokud je v této době budeme naopak ještě více ničit, pak všechny potíže, které s játry souvisí, se ozvou s ještě větší razancí. Proto vám doporučuji udělat si jaterní kůru, pokud náhodou používáte hormonální antikoncepci (zadejte si do vyhledávače Hormonální antikoncepce, čtěte a pak ji vyhoďte :-)), tak jsou vaše játra přetížena nejvíc právě ní, ale současně je zanesená i lymfa. Pak by se vidělo, jak bude vaše akné po jaterní kůře vypadat, možná bude ještě potřeba přes léto vyčistit ještě vaši lymfu. Pokud si nebudete vědět rady s výběrem doplňků, ráda poradím. Kdybyste měla zájem o podrobný placený rozbor důvodů, proč se vám tak děje, vypracuji, ozvěte se 🙂 Vaše Empatia s láskou

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?