Stali jste se novým členem spotřebitelské sítě CaliVita? Gratulujeme!  Na této stránce se dozvíte pro vás opravdu důležité informace, které by každý nový člen sítě měl vědět. Třeba je všechny hned nevyužijete, ale vědět je se vyplatí.

Asi by bylo dobré na začátku podotknout, že všechna pravidla fungování sítě CaliVita jsou zakotvena ve Stanovách, aby celý systém sítě byl spravedlivý a pro všechny členy stejný. Stanovy (a mnoho jiných věcí) najde každý člen na svém účtu na internetovém portálu CaliVita (bude vysvětleno dále).

 


Při registraci jste získali několik zásadně důležitých věcí.

Od CaliVity dostáváte:

✔︎ Členské číslo (nebo-li CaliVita ID, členský kód)

Každý člen má své jedineční číslo a pozici v síti. Dozvíte se ho v registračním a uvítacím emailu, dále je uvedeno na každé faktuře a také na vašem Osobním profilu u vašeho účtu na portálu CliVita. Toto číslo bude platné do doby, dokud bude platné vaše členství.

Členství se musí každý rok obnovovat průběžným nebo jednorázovým nákupem produktů v hodnotě podobné, jako byl váš registrační nákup. To je jediná podmínka pro platnost členství. Jinak už si dopřáváte jen samých výhod. 😉🙂

V registračních emailech, na fakturách i na vašem účtu najdete také jméno a členské číslo vašeho sponzora (tedy nás 🙂). Může se někdy hodit..

 

✔︎ Váš účet na CaliVita internetovém portálu

Heslo, které jste si zvolili při registraci (a můžete si jej následně změnit na osobním profilu), vám umožní přístup ke svému účtu, kde najdete mnoho důležitých věcí pro sebe. Kromě jiného např.:

  • MyProfile – Osobní profil s údaji o sobě a své pozici v síti a o vašem sponzorovi
  • WebShop, přes který budete nakupovat své další objednávky produktů CaliVita
  • MyShop, přes který můžete nejsnadněji registrovat případné další zájemce o CaliVitu a tím si vytvářet vlastní síť
  • cvBonus a MyHUB, aplikace pro obchodní informace a marketingovou správu své sítě, pokud si ji budete tvořit (to zatím nebudeme řešit)

Tři základní zvýrazněné funkcionality si přiblížíme dále na praktických situacích.

 

Od nás – vašich Sponzorů – dostáváte:

✔︎ Možnost členství v našem CaliVita Klubu Empatia

Pro členy NAŠÍ sítě jsme vytvořili „CaliVita Klub Empatia“ (CKE) – uzavřené webové stránky a uzavřenou skupinu na Facebooku , kde uvádíme informace, které se obecně nemohou podle stupidní legislativy EU lidem sdělovat (protože to je proti zájmům mocných farmaceutických lobby). Ale předávat je „interně“ jako „obchodní informace“ nám nikdo nemůže zakázat. Zatím.. A jelikož podle Stanov má každý člen statut spolupracovníka (pravidla sítě umožňují členům si propagací CaliVity i vydělávat, jako to děláme třeba my), můžete se je dozvědět alespoň takto.

Na webu CKE je hodně zajímavých informací o produktech, o jejich používání při určitých nemocech, v některých životních situacích, podle věku, apod.

Taky jsou tam vysvětlena základní pravidla fungování sítě, jak se třeba vypočítávají slevy na dalších nákupech nebo dodatečné odměny – provize, co jsou to tzv. Bonusové body, Obchodní body, něco o CaliVitě jako takové, jak si budovat vlastní síť a udělat si z toho byznys, atd..

Ve FB skupině CKE se zase většinou řeší dotazy na užívání produktů, předávání zkušeností s produkty nebo tam v předstihu uveřejňujeme různé prodejní akce CaliVity, které se z titulu naší pozice manažerů většinou dozvídáme s malým předstihem.

CaliVita Klub Empatia na webu

CaliVita Klub Empatia na Facebooku

 


Jak tedy postupovat v nejčastějších situacích každého člena:

Chci si nakoupit produkty CaliVita

Produkty si můžete zakoupit několika způsoby:

  • osobně v několika málo „kamenných“ prodejnách (platí jen pro ČR, SR a několik málo dalších zemí, seznam najdete na webu CaliVita jednotlivých zemí)
  • telefonicky nebo emailem v zásilkové službě (kontakty na webech jednotlivých zemí)
  • přes webový portál calivita.cz, resp. na webu vaší země (můžete nakupovat i na webu calivita.eu, kde třeba mají produkty, jenž se někde nesmí prodávat. 🤣)

Nejsnazší je podle nás třetí způsob – přes web a ten si projdeme (objednáme si přes svůj účet v ČR):

  1. Otevřete stránku calivita.cz
  2. Vpravo nahoře kliknete na odkaz „Přihlásit se“. Zadáte své členské číslo a heslo (nebo email), které jste si zadali při registraci (dá se následně změnit na vašem osobním profilu).
  3. Po přihlášení kliknete v menu na odkaz „WEBSHOP“ a nakoupíte jako v běžném eshopu (stejným způsobem jste asi nakoupili registrační nákup, pokud jste získali členství přes náš dřívější eshop Empatia.cz, přečtěte si i stránku Pro zájemce o členství v CV).
  4. Před dokončením objednávky budete případně upozorněni, za jakou cenu máte ještě doobjednat, abyste měli poštovné zdarma.

Některé produkty se v některých zemích nedají koupit. Kvůli místní stupidní legislativě. Jako třeba u nás v ČR. Přitom jsou vynikající. Můžete si je ale objednat z centrály EU v Rotterdamu! To je výhoda globální sítě.

(V Čechách se nesmí prodávat např.: Arginine Plus, Cell XT (Culevit), Immunvirex, Mega B Complex, Mega Chelated Zinc, Menopausal Formula, Oxi Max, ParaProtex, Power Booster, Prostate Power, Senior Formula, Spirulina Chlorella Plus, Super Mega 50, Super Mega CoQ10, TrimeX WMS, VitalMan, VitalWoman.)

Objednávku z EU provedete stejně, jako ve vlastní zemi (viz výše body 1 – 4), jen s tím rozdílem, že se svým členským číslem a heslem (emailem) přihlásíte na internetové stránce calivita.eu.

I v EU máte za nákup v určité hodnotě poštovné zdarma, takže si tam můžete udělat objednávku nejen produktu, který ve vaší zemi není, ale i produktů, které byste normálně objednali „doma“ a tím zvýšit hodnotu objednávky, aby se vám to vyplatilo.

Obchodní body (OB) a Bonusové body (BB) vašeho nákupu – sloužící každý měsíc k výpočtu případných slev na dalších nákupech nebo odměn – se samozřejmě k vašemu měsíčnímu obratu započítávají ať nakoupíte kdekoliv. Ve kterékoliv prodejně nebo zásilkové službě ve kterékoliv zemi, kde CV funguje. (Seznam zemí najdete ZDE na stránce dole.)

Dvě videa kompletně popisující celý obchodní cyklus, princip získávání odměn a tvoření sítě najdete jakožto člen naší sítě v našem CaliVita Klubu Empatia.

 

Chci zaregistrovat nového člena do své sítě – krok 1

To lze vícero způsoby, například, že ho pošlete do některé prodejny, ale to zde rozebírat nebudeme, protože nejjednodušší a pro vás nejjistější způsob je přes váš osobní internetový MYSHOP.

Každý člen při registraci získá automaticky tento vlastní systém pro registraci svých nových členů. Vy jej už dobře znáte z vlastní registrace – ano je to ten náš odkaz (URL adresa, doména) ivanmatous.calivita.cz (a její klony v jednotlivých zemích), přes který jste se sami zaregistrovali. A funguje to přesně tak, jak jste tím prošli.

Adresa vašeho registračního eshopu má obecně formát: jmenoprijmeni.calivita.cz (pro ČR). Pro ostatní země se většinou jen mění koncovka (jak jste to viděli v našem případě na stránce Pro zájemce o členství v síti CaliVita). Pokud by v síti už člen se stejným jménem a příjmením byl, doplní se za příjmení pořadové číslo (např. jmenoprijmeni1.calivita.cz).

 

Jak zjistím svou přesnou adresu registračního MYSHOPu

Na svém účtu na portálu CaliVita!

  1. Přihlásíte se na web calivita.cz (pro členy v ČR), stejně, jako kdybyste chtěli nakupovat (viz výše)
  2. Kliknete vpravo nahoře na své jméno a v rozbaleném menu najdete odkaz „Můj profil“
  3. Na stránce vašeho profilu (účtu) najdete mj. i přesnou adresu vašeho MYSHOPu

 

Chci zaregistrovat nového člena do své sítě – krok 2

Když znáte přesnou adresu vašeho osobního registračního MYSHOPu, prostě ji novému zájemci předáte a případně mu vysvětlíte, jak na ní má nakoupit a jaké to pro něj bude mít výhody (jako jste nakoupili/registrovali se vy u nás).

Díky této vaší jedinečné adrese se nový člen automaticky zaregistruje výhradně do „vaší“ sítě!

Pozn.:
Další možností je poslat ho na web calivita.cz, tam vpravo nahoře je vedle symbolu lupy symbol papírového listu, což je odkaz pro registraci. Na to ale velký pozor! Tam musí zájemce zadat přesně vaše členské číslo, aby nedošlo k omylu a on se nezaregistroval někam jinam! Možné zadání vašeho jména může být z vícero důvodů problematické. Takže tuto formu registrace vám obecně raději nedoporučujeme, chyby se tam stávají snadno a nesnadno se napravují. Pokud na ně vůbec přijdete. Stejně jako registraci v prodejnách, tam platí to samé.

 

Chci získat slevy na další nákupy nebo provize – finanční odměny

Ano, to síť umožňuje a je to jedna z jejích nejúžasnějších vlastností. 🙏

Ale je to na podrobnější vysvětlení, jak vlastně síťový systém CV funguje, na což tady není prostor.

Máme ale elegantnější řešení: Zaregistrujte se do našeho CaliVita Klubu Empatia a tam najdete videa, kde se všechno o síti, slevách a provizích (a mnoho dalšího) srozumitelně dozvíte. 😉

 


Rádi Vám předáme všechny naše zkušenosti za více než 25 let a můžete přijmout i naše krédo:

Váš úspěch je naším štěstím – Vaše štěstí je naším úspěchem!