Dotaz

Dobrý den,
asi před pěti lety mně byla diagnostikována snížená funkce štítné žlázy a od té doby chodím pravidelně po půl roce na kontrolu a beru léky Euthyrox 75, každý den 1 tabletu. Poslední dobou si uvědomuji mnoho souvislostí s příčinami nemocí a s tím, co prožívám, co jsem prožila a co cítím a vnímám. Delší dobu mě trápí nespavost, budím se každou noc kolem jedné, druhé hodiny a nemohu dlouho usnout. Dále mám na pravé noze křečovou žílu a menší problém s hemeroidy (mám sedavé zaměstnání). Po přečtení Vašich rad jsem se rozhodla zahodit léky na štítnou žlázu a léčit se pouze přírodní cestou. Nevím však, co se bude dít, když po tak dlouhé době vysadím hormony a dále jak a co užívat.
Mnohokrát děkuji za odpověď

Odpověď

Dobrý den,jistě jste si zadala do vyhledávače v Empatii Snížená funkce štítné žlázy a přečetla tu hromadu odkazů 🙂 Pro vás je především rada tady. Vám bych doporučila užívat Spirulinu Chlorellu Plus (1-1-1 před jídlem, zapít) nejen kvůli štítné žláze, ale také na změkčení stolice a léčbu hemeroidů a k tomu Ocean (pokud zůstanete nějaký čas ještě s umělými hormony, tak 3×1 polévkovou lžíci denně, pokud se rozhodnete je vysadit hned, pak ráno najednou všechny 3 lžíce nebo prostě panáka :-)) Toto užívat do úplného zbavení se hormonů a pak ještě chvíli, to se domluvíme podle vašeho stavu.Zařiďte si členství v CaliVitě, bude se vám hodit.Chci jen říct, že všechny vaše další potíže, které popisujete, jsou přímým důsledkem užívání hormonů, tyto potíže jsou projevem oslabených jater, takže je moc dobře, že jste se rozhodla pro přírodní cestu. A že máte strach? To je normální, každý si nevěříme, že to zvládneme sami, bojíme se, že něco zanedbáme, že si nějak uškodíme, bojíme se tak dlouho, dokud to prostě nezkusíme. Jinak nepoznáte nic. Přečtěte si o přírodním léčení a bude vám jasné, že co se bude dít, až nastoupíte cestu přírodní léčby, bude jen na vás, na vaší změně přístupu k sobě, ke své nemocné štítné žláze, jak rychle se budete posouvat. Rozhodně se vůbec nemusíte bát vysazení hormonů – většinou se pociťuje max. únava – bez doplňkových hormonů se vám může začít rozhazovat hormonální systém, který byl doposud řízen zvenčí, takže třeba menstruace se může zpozdit – vůbec nic závažného se ale dít nemůže! Vaše tělo se bude prostě dostávat zpět do rovnováhy a to mu bude trošku trvat. Je možné také začít přírodní léčbu a nějaký čas užívat hormony, a pomalu snižovat, dávkovat si sama tak, jak se budete cítit, je to na vaší volbě a rozhodnout se musíte sama 🙂A začněte aktivovat, realizujte se, odpusťte všechno všem!Přečtěte si knížku Štěstí není náhodaBudu vám pomáhat na vaší cestě, pokud budete chtít.Vaše Empatia s láskou

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?