Dotaz

Dobrý den,
od porodů (2000, 2003) mám velice silnou menstruaci, takže ač nerada, musím užívat horm. antikoncepci. První dva měsíce jsou obvykle v pohodě, ale od třetího měsíce užívání trpím velice silnými bolestmi břicha – nadýmáním nastupujícím odpoledne a přetrvávajícím až do noci. Stejný problém jsem měla i v těhotenství. Loni jsem jedla Mirelle 6 měsíců a ani po takové době to nepřestalo (tělo si nezvyklo). Zkusili jsme HA změnit na Clormetin a opět se dostavil od třetího měsíce stejný problém. (dříve jsem jedla i Lindynette). Před těhotenstvími jsem také jedla HA a žádný problém s nadýmáním nebyl. Můžete mi, prosím, poradit, jestli se s tím dá něco dělat? Jsem už docela zoufalá. Moje gynekoložka taky neví, říká, že takové problémy u ní nikdo nemá.
Předem moc děkuji Žanetka

Odpověď

Dobrý den,
je třeba si uvědomit zásadní věc – buď přijímám přírodní léčení nebo ne, napůl to nejde. Nemohu přírodně léčit vedlejší účinky chemických léků, to je vám jasné, že nejde. Pokud přijmeme to, že vše lze léčit přírodně, a pokud pochopíme, jak moc je to důležité a jakou roli to hraje nejen v tom, jak funguje naše tělo, ale především v tom, jak se posouváme a měníme k lepšímu, prostě to děláme a nejde to jinak. Takže je jasné, co vám povím – vyhoďte antikoncepci a své potíže se silnou menstruací řešte přírodně. Přírodní léčba má také vedlejší účinky, ale vždy jen ty dobré 🙂 Zadejte si do vyhledávače v Empatii Menstruace a čtěte, u menstruačních potíží najdete i doporučení, co změnit. Pokud byste si nevěděla rady, co zvolit prioritně, ráda poradím, pokud máte zájem o podrobný, osobní rozbor, proč to máte a co změnit i ve svých postojích, ráda vám pošlu platební údaje.
S láskou vaše Empatia

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?