Dotaz

Dobrý večer
dnes mi lékař předepsal lék PROSULPIN.Trpím lehčí depresí,jsem podrážděná a náladová.Mám obavy aby tento lék nabyl návykový a bojím se vedlejších účinků.Prosím porad´te mi děkuji
HAKA

Odpověď

Dobrý den,Všechny léky mají vedlejší účinky a více škodí než léčí, bohužel. V případě psychických potíží to platí dvojnásob. Neexistuje lék, který by léčil psychické potíže, neexistuje! Jde totiž o to, že pokud jsou potíže s psychikou, je rozhozená rovnováha mezi sympatikem a parasympatikem. VŠECHNY léky na psychiku umí udělat to, že poníží tu zdravou část na úroveň té poškozené, tím vytvoří jakousi rovnováhu, ovšem je to rovnováha jen jako, protože člověk není na normálu, je snížený, otupělý celý. První lék na deprese roztáčí šílený kolotoč, ve kterém je možné jen zvyšovat dávky, intenzitu a četnost těchto léků, konce jsou katastrofální. Člověk sám bez pomoci pak toto vyskočení těžko zvládá. Proto si nezahrávejte s antidepresivy!Dejte si do vyhledávače Andidepresivy, Psychika, Deprese, apod., v poradně je mnoho odpovědí a rad, jak je možné vaše velmi jednoduše řešené potíže, vyléčit. Je třeba užívat doporučené doplňky pro tělo, všechny dohromady pomohou rychle a zázračně, každý zvlášť pomůže pomalu, ale jistě, záleží na vás, jakou máte trpělivost 🙂Pokud něco není jasné, ozvěte se.Vaše Empatia s láskou

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?