Dotaz

Dobrý den,

je mi 36 let, mám dvě děti 16 a 7 let a už 3 roky mě trápí padání vlasů. Netvoří se mi lysinky, ale vlasy řídnou a jsou tenčí.  Všechny krevní testy i štítnou žlázu jsem měla v normě, jen mírně zvýšená sedimentace 21/48. Menstruaci jsem dostala pozdě a mám ji velice nepravidelnou třeba i po několika měsících. Vlasy mi začaly padat po stresové záležitosti s úmrtím tchýně v rodině a poté, co jsem přestala užívat antikoncepci. Asi po měsíci internzivního padání vlasů mi bylo doporučeno antikoncepci zase nasadit. Byla mi vyměněna za jinou, protože ta moje se již přestala vyrábět. Od té doby antikoncepci beru, měsíčky jsou pravidelné a žádné výrazné jiné zdravotní obtíže nemám až na občasné migrény většinou při menstruačním cyklu. Nehty mám již cca 10 let špatné třepící se. Na vlasy jsem zkoušela všechno možné zatím bez výrazného úspěchu (vždy jen menší či větší zlepšení). Před rokem jsem se z toho dostala dokonce do takových depresí a stavů paniky a úzkosti, že jsem začala brát i antidipresiva. Jen měsíc, bylo mi z nich hrozně zle – úzkostné stavy, tak jsem je brát přestala. Deprese z padání mám pořád, i když si myslím, že už ne v tak hrozné míře jako předtím. Pracuji již 12 let doma, což mi na psychice někdy zřejmě moc nepřidává a moc si všechno beru především co se týká vztahu s rodinou a přáteli. Vyzkoušela jsem už i více alternativních pomocí – jonášovy kapky, čínskou medicinu. Byla jsem i u léčitele, který si myslí, že mám sníženou funkci štítné žlázy a beru před jídlem jód a kapsle na hormonální rovnováhu. Každý říká něco trochu jiného a už opravdu nevím komu věřit. Vždy jsem vše zkoušela několik měsíců. Prosím o radu.

Odpověď

Dobrý den,dost dobře nejde vyléčit vedlejší účinky umělých hormonů 🙁 Bez jejich vysazení nic nevyřešíte.Víte o to, že umělé hormony se doporučují užívat max. 5 let? Že jejich užívání blokuje lymfatický systém a jsou tedy pravou, i když lékařům skrytou, příčinou potíží se štítnou žlázou? Že špatně tekoucí lymfa způsobuje špatný odvod zplodin z těla, tím dochází k hromadění škodlivin, překyselování tkání, a tím k úbytku minerálních látek v nich? Nedostatkem minerálních látek se nám hroutí náš nervový systém, který se stává nestabilním, přichází deprese a další psychické potíže. Škodliviny z těla se snaží místo lymfy zlikvidovat játra, tím se přetěžují, a tak se zhoršuje stav naší kůže, spánku, vlasů, bolí nás za krkem tuhne nám šíje. A přichází potíže s pohlavními orgány, najednou se objevuje vřídek na čípku, cysta a myom. A jsme zpět u pravé příčiny – u umělých hormonů a důvodu, proč je užíváme. Přečtěte si o antikoncepci.Zadejte si do vyhledávače v Empatii Antikoncepce, hormony, antidepresiva, padání vlasů.Řešení je a pokud se rozhodnete, budete mít hřívu jako lvice 🙂 Jen musíte postupovat od příčiny.Ráda vám poradím, jak 🙂s láskou vaše Empatia

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?