Dotaz

Dobrý den,
mám šílený problém a už si nevím rady… Rok beru Yadine hlavně kvůli otékání celého těla a šílené bolesti prsou před menstruací. Pár měsíců to pomáhalo ale teď je to to samé.. Mám strach z onemocnění ledvin nebo jater protože jsem před nedávnem brala léky na hubnutí Slimex obsahují subutramin a byla jsem na bezbolestné liposukci. Může to spolu nějak souviset?? Díky moc za radu.
Pavlína z Prahy

Odpověď

Dobrý den, zadejte si do vyhledávače v Empatii Otékání, Bolesti prsou a přečtěte si odpovědi. Otékání je vždy problém špatně tekoucí lymfy, pokud špatně teče, hromadí se především v místech, kde je lymfa velmi hustá, např. v prsou, tam tlačí a pak prsa bolí. I přibývání na váze je problém špatně tekoucí lymfy a hlavně nedostatečného odvodu zplodin z těla a jejich hromadění. Hormony lymfu zastavují a ještě více blokují, takže místo toho, abyste si pomohla, vše jste jen zhoršila – vím, že to doporučili lékaři. Zadejte si do vyhledávače v Empatii Hormony a přečtěte odkazy, a všechny hormony poté vyhoďte do koše. A vyčistěte si lymfu a pracujte na své ženské stránce, odpusťte všem a především své matce. Pokud máte zájem o důkladnější pohled na svou situaci, ráda vypracuji za poplatek. Myslím si ale, že pokud začnete s očistou lymfy, mnohé vám přijde i v mysli a pochopení, tak to je, jsme trojjediné bytosti, je jedno, kde začneme s očistou, jestli na těle nebo na duši 🙂 S láskou vaše Empatia

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?