Dotaz

Dobrý den,

před 2 týdny manžel doužíval penicilin, který mu byl předepsán kvůli angině. 3 dny měl horečky 40. Jakmile ATB zabraly a horečky ustoupily, začal mít problémy se střevy. Kvůli bolestem břicha byl i hospitalizován. Dle doktorů bylo příčinou užívání penicilinu. Bolesti břicha po doužívání ATB postupně odezněly. Na kontrole u praktické doktorky po ATB měl zvýšenou sedimentaci a krev v moči, podle Mudr to prý může po ATB být. Dnes byl manžel znovu na odběr krve a sedimentaci měl ještě vyšší. Mudr neví proč. Co můžeme dělat, aby byla sedimentace zase ok. Děkuju

Odpověď

Dobrý den, ano, je to vedlejší účinek ATB. Pokud si zadáte do vyhledávače v empatii ATB, vyskočí vám spousta podobných dotazů a mých odpovědí, rad a doporučení a článků, čtěte. Třeba ten o tom, že je možné nahradit ATB přírodními produkty – Ach ty infekce! Ty nám dávají… Ani angína není třeba řešit ATB, ať si váš muž přečte o duchovní příčině a snaží se to řešit celostně… Zvýšená sedimentace je zánět v těle, kerý samozřejmě je po užití ATB na všech sliznicích a možná i jinde. Takže jak řešit zánět je snadné – viz odkaz Jak zánět řešit přírodní cestou. Doporučuji: AC Zymes PLUS (2-2-2) na doplnění střevní mikroflory a spravení škod po ATB + Liquid Chlorophyll (2 polévkové lžíce denně do 2 litrů vody, popíjet) na odkyselení + C 1000 (2-2-0) + Immunaid (2-2-2) – na podporu vlastní imunity. Vše si pořídíte tady. Chtěla bych vám říct, že není důležité, jak dopadnou výsledky nějakých vyšetření, důležité je, že se váš muž dostane zpět do zdravého stavu a nebude zalepovat problémy dalšími a dalšími léky. Pokud chce být člověk zdravý, tak by se měl i zdravě stravovat a nevěřit, že ho někdo zachrání – třeba i ve zdraví. Starat se o své zdraví sám… Je docela zajímavé, že je právě období lymfy, sleziny a angín… přečtěte si souvislosti. s láskou vaše Empatia

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?