1. Vitamín D je vitamín rozpustný v tucích, proto se jím můžeme lehce předávkovat.

Ve skutečnosti je těžké předávkovat se jím, vědci dokonce doporučují užívání mnohem vyšší denní dávky než v minulosti.

2 . Vlivem slunečného záření anebo solária se v našem organismu produkuje dostatek vitamínu D.

V našem teplotním pásmu má na nás vliv i během léta méně slunečního záření, než by  bylo potřebné, a v zimě je každý člověk odkázaný na doplňování vitamínu D. Je dokázáno, že záření UV-A v soláriíchnení vhodné pro produkci vitamínu D.

3. Dostatek vitamínu D můžeme přijímat prostřednictvím stravy.

Na pokrytí denní potřeby vitamínu D bychom měli sníst 33 vajíček anebo 2-5 kg sýru, jež jsou považovány za bohatý zdroj vitamínu D. Dokázali byste sníst takové množství k snídani?

4. Vitamín D je důležitý jen v dětském věku.

Doplňování vitamínu D je důležité v každém věku, dokonce těhotným ženám, starým lidem, lidem trpícím cukrovkou a obézním se doporučuje užívat několikanásobek denní doporučené dávkyvitamínu D.

5. Vitamín D je důležitý jen z hlediska zdravých kostí.

Ve skutečnosti v lidském těle není takový orgán, k jehož patřičné činnosti by nebyl potřebný vitamín D. Jeho nedostatek dávají vědci do souvislosti s řadou srdečně-cévních, nádorových a autoimunitních onemocnění.

Vitamín D je třeba doplňovat hlavně v zimním období!

Využijte AKCI koupit vitamín D celé rodině v balení 3 + 1 ZDARMA!

Účinná látka D-drops, vitamin D3, je extrahován z tresčích jater. Je čistě přírodní.

Co vše potřebují vaše buňky se dozvíte v nadstavbovém modulu ZÁKLADŮ CELOSTNÍHO ZDRAVÍ:

Jak uživit své buňky

Zdroje:
Hazai konszenzus a D-vitamin szerepéről a betegségek megelőzésében és kezelésében, Orvosi hetilap, 153. évf. Szupplementum 2012.
D-vitamin-ellátottság felmérése Vas megye egészséges véradói körében – Orvosi hetilap, 153. évf. 41. szám, 2012.
USDA, United States Department of Agriculture National Nutrient Database for Standard Reference Release 25 (http://ndb.nal.usda.gov/ndb/foods/list)

Kam dál?

Komentáře