Určitě to spousta z vás zná. Každý rok přibyde nějaké to kilo navíc, ale protože to stoupá pomalu, tak máte pocit, že se nic tak strašného neděje.

A navíc vaše oči vidí jen samé obézni lidi, a vy se chlácholíte, že na tom nejste ještě tak špatně 🙂

A najednou jste na váze o 30 kg víc než byste měli mít. A najednou jste ve stavu, kdy máte pocit, že dostat tolik kilo dolů možná už nikdy nezvládnete…

Tak jsme to měli s Ivanem taky.

Před rokem jsem se dostala na váhu 93 kg a Ivan 117 kg.

Naše strava byla velmi zdravá, jen jsme dělali jisté chyby, které jsme přehlíželi:

1. nepravidelná strava

2. velké množství ovoce v kteroukoliv denní dobu

3. velké přestávky mezi jídly

4. málo bílkovin

5. velké jednorázové porce

Objednali jsme si konzultaci u výživového lékaře a domnívali se, že dostaneme každý jiné doporučení. Dostali jsme naprosto stejné, jen jiné porce, což nám velmi vyhovovalo, protože vaříme a jíme společně.

Jaká byla doporučení, po kterých jsme za týden měli 2 kg dole?

– snídaně půl hodiny po probuzení: protein (bílý jogurt, tvaroh, proteinová kaše) + hrst ovoce, nebo krajíc žitného chleba s proteinem (sýr, vejce, kvalitní šunka) + čerstvá zelenina

– svačina 2 hodiny po snídani: hrst ovoce + 5 ořechů

– oběd: zeleninová polévka nebo vývar (nepovinná), 10 (20) dkg bílkoviny (ryba, drůbež, hovězí, sýr, vejce, proteinové nudle,…) + 2 hrsti čerstvé zeleniny

– svačina: proteinový nápoj

– večeře: zeleninová polévka nebo vývar (nepovinná), 10 (20) dkg bílkovíny (ryba, drůbež, hovězí, sýr, vejce, proteinové nudle,..) + 2 hrsti tepelně zpracované zeleniny

– 2. večeře: proteinový nápoj

Pít zásaditou vodu (my pili z Aquarionu a navíc s Chlorophylem), káva povolena, alkohol zakázán, vynechat košťáloviny (zelí, kedluben, květák, kapusta,…), brambory (nahradit dýní nebo batáty) a luštěniny (po 3 měsících můžete přidat).

A není třeba šílet se cvičením 🙂 stačí dřepy, delší procházky, prkno, jízda na kole. Ono se tlustému člověku špatně hýbe i tak…

Bylo nám neuvěřitelně DOBŘE!

Váhový úbytek byl zpočátku velmi rychlý, pak se mírně zastavil. Při občasných selháních (oslavy, dovolená,…), kdy nešlo tento režim úplně dodržovat, a ani jsme v tu chvíli nechtěli (třeba jsme měli chuť dát si víno), tak se váha zastavila, ale NEŠLA NAHORU! A pak při návratu zpět na režim se zase pohnula směrem dolů.

Před měsícem jsme začali užívat hubnoucí balíček od Calivity a naprosto nás nadchl.

Nejenom proto, že proteiny jsou tak lahodné, proti těm, které jsme doposud kupovali, ale i proto, že balíček obsahuje NAVÍC spalovač tuků, uděláme si z toho nápoj, který je velmi nabíjející a osvěžující. Takže energie má člověk opravdu, opravdu hodně! V balíčku je navíc vláknina – Nopalin nebo Pure Inulin, a jako dárek dostane člověk super šekr 🙂

Všechna doporučení v hubnoucím balíčku od Calivity jsou naprosto shodná s doporučením výživového lékaře, takže máme zase potvrzení, že se na CaliVitu můžeme spolehnout 🙂 Sestavuje vše podle nejnovějších výživových doporučení, podle lékařsky osvědčených postupů, a vybírá přírodní složky.

VYZKOUŠEJTE TAKY!

Je důležité vědět, jak se o své tělo starat a jak uživit své buňky. Můžete se podívat do kurzu ZÁKLADY CELOSTNÍHO ZDRAVÍ, kde zjistíte, proč máte zdravotní problémy, a zjistíte to úplně sami 🙂

A taky je k dispozici nadstavba na Základy – Jak uživit své buňky

s láskou vaše Empatia

Kam dál?

Komentáře