Dotaz

Milá Miluško.

Podle všeho trpím bolestmi zad (v poslednÍ době už fakt docela velké) způsobené hypermobilitou. Takže ač se bolestí nevyspím, neujdu delší cestu atd., paradoxně dám naprosto bez problémů např. v sedu rozkročmo čelo na podlahu a pod. Napadá mě, že hypermobilita by mohla znamenat nadměrnou pružnost – přizpůsobení se. Což ale na mě, vzhledem k datu narození, absolutně nesedí. Takže, druhá věc, která mě napadla… U hypermob.některé klouby, šlachy mohou přebírat, kompenzovat omezenou hybnost jiných, málo pohyblivých částí… Takže, může být příčinou to, že jsem málo pružná v názorech, hodně tvrdá, a proto tu měkkost a ohebnost přebírají mé klouby? Pokud „změknu“ v postojích, zpevní se mé tělo? Budu ráda za tvůj pohled na věc. S láskou a s díkem Anička.

Odpověď

Ahoj Aničko, hypermobilita určitě znamená nadměrnou pružnost i na úrovni mysli a vztahů, možná se jen díváš přes svůj filtr a nevidíš jiné možnosti, zkusme to rozklíčovat spolu. Určitě to souvisí s tvou čtyřkou v datu narození a energií 7 Kovu podle Astrologie 9 Planet. Jsi velmi pracovitá a praktická činnost má pro tebe velkou hodnotu, potřebuješ vidět výsledky své práce a aby to, co děláš, mělo nějaký vyšší smysl (9. den narození) a dvě devítky v mřížce a charakter krevní skupiny O. Máš takovou práci? Možná jsi něco zkoušela, možná jsi dělala něco, co tě bavilo, ale měla jsi s tím špatnou zkušenost, nedařilo se ti to, nedosáhla jsi výsledku, který jsi čekala, a tak sis řekla, že se na to vykašleš a nebudeš se už o nic pokoušet (negativitu nese tvá 8). Hypermobilitu vidím spíš jako odevzdání se, podvolení se selhání, přestat se snažit, zbavit své tělo akceschopnosti, síly ke změně, dovolit nechat se vláčet někam, kde být nechci, ztrátu sebekontroly nad tím, kam jdeš a co děláš. Hypermobilitu vnímám ne jako zvýšenou pružnost v dobrém slova smyslu, ale spíš stav, kdys ze sebe dovolila udělat hadrovou panenku. Na úrovni ženství rohožku?  Je třeba zpevnit vztah k tomu, co dokážeš, uvědomit si své schopnosti, pracovat na svém sebevědomí a sebelásce, a posilovat svou sílu zvládnout cokoliv, co si v životě zamaneš, protože tomu tak je 🙂 Doporučila bych ti posilovat tkáně, svalovou hmotu, dodávat minerály a aminokyseliny pro tvorbu svalové hmoty a pevnost vaziva. Dala bych ti užívat toto: vojtěška Green Health (2-2-2 na lačno) – je výživou a podporuje tvorbu svalů + X-Shape (1-1-1) aminokyseliny na pevnost tkání + Power Booster (3 před spaním) – podpora růstového hormonu + New Life (1-1-1) – multivitamín + C 1000 (2-1-0)Vše si pořídíš v našem shopu. Stravovat se podle krevní skupiny a čistě.Běž do toho, protože vím, že ačkoliv máš spoustu příležitostí k tomu dotáhnout vše úspěšně do cíle a být úspěšná, tak ti “cosi” v tobě brání udělat první krok (chybí ti pětka). Pokud ho ale uděláš, získáš jím stabilitu pro krok další a další a další …s láskou Miluška

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?