Dotaz

Dobrý den,
asi před 2 měsíci se u mě začaka projevovat panická ataka. Brala jsem na zklidnění neurol, pak mi dali zoloft, to mi bylo zle a přišla nejsilnější ataka v ten den, nyní beru mirtazapin  večer, a při úzkosti mám stále neurol. Někdy se mi motá hlava, nevím, zda to je z toho prášku. myslím, že jsem si to způsobila sama ty ataky, strachem z operace (Velký myom), na kterou jdu teď 21.9., ale čekala jsem přes 3 měsíce na termín. Nechtěla bych ty léky moc dlouho užívat, beru si ještě magne B6 a piju ječmen 1x denně. Stále věřím, že po operaci to opadne. Jen jsem se chtěla zeptat, zda je možné, že bych si to mohla takto sama způsobit? a též jsem se chtěla zeptat, co bych měla až se vrátím z nemocnice domů pro sebe udělat vč. stravy apod. k dobré rekonvalescenci a aby se mi už ataky nevrátily. děkuji za odpověď. Iveta 

Odpověď

Dobrý den,
nerozumím vaší otázce, zda jste si nějaké nemoci způsobila sama – a kdo jiný? 😀 Nemoc je přece pouhé zastavení, upozornění, že cosi děláme špatně a nejdeme správnou cestou, máme ve svém životě něco změnit. Přečtěte si o duchovních příčinách nemocí a souvislostech těla.
Dále si do vyhledávače v empatii zadejte Panická porucha, úzkost, a čtěte odkazy, které vám vyskočí, je jich v poradně plno. Dále si zadejte Antidepresiva, a opět čtěte a studujte. 
Myomy úzce souvisí s psychickými potížemi, protože myom pochází z nespokojenosti v partnerství (proto jsem vám doporučila programy Žena je láska naší Akademie), tudíž na tělesné úrovni se projevuje jako překyselení. Překyselení nám odebírá vápník, takže stabilitu naší nervové soustavy. Bohužel další chemie vše jen zhoršuje…
V odkazu na léčbu myomu máte i doporučení stravy, čeho se vyvarovat. 
Začněte se odkyselovat a doplňovat minerální látky, a to masivně, podle doporučení pro deprese. Kdyby něco nebylo jasného, ozvěte se. A buďte trpělivá, s takovou náloží chemie se vaše tělo jen tak nespraví… chce to čas.
S láskou vaše Empatia

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?