Dotaz

Ahoj Miluško,

prosím o radu a pomoc v mém problému. Několik let mám dg. úzkostná depresivní porucha, kterou jsem díky práci se sebou a přírodním preparátům zvládala velmi dobře. Nyní ale cítím větší únavu, určitou psychickou labilitu a zaznamenala jsem ztrátu vlasů. Psychofarmaka již nepotřebuji a neberu je.

Děkuji 

Zdena

Odpověď

Ahoj Zdenko,Pokud zadáš do vyhledávače v Empatii Úzkost, antidepresiva, úzkostná porucha, padání vlasů, vyskočí ti spoustu rad a odpovědí na podobné dotazy a problémy, které máš ty. Nevím, jaké přírodní produkty jsi užívala, ale je důležité si uvědomit, že při jakékoliv psychické poruše jde o nedostatek živin, především minerálních látek, ve stravě. Pokud např. člověk užívá jen byliny a nedoplňuje minerály, pak může problém s depresí ustálit, ale nikdy ne nadobro vyléčit. Z toho, že se nestabilizuje psychika (nervová vlákna) minerálními látkami, tak je tělo v neustálém překyselení, se kterým se musí vypořádávat celé tělo, všechny ostatní orgány, protože všechny orgány jsou spojené jako systém. Největší zásah dostává lymfatický systém a játra, a právě oslabení těchto orgánů se projevuje jako např. padání vlasů. Podívej se do diagnostiky jater, třeba najdeš další znaky, které o přetížení svědčí. Padání vlasů po užívání antidepresiv je naprosto běžný vedlejší jev, bohužel až později, ne hned, protože lymfa souvisí hormonálním systémem, takže většinou sklízíme plody užívání umělých hormonů nebo antidepresiv až v období menopausy nebo po ní. Užívání antidepresiv se může projevit jako problém s menstruací, otěhotněním a vůbec vším kolem ženských pohlavních orgánů, i s problémy se štítnou žlázou. Samozřejmě že lékaři nic takto spolu nespojiují.Tobě bych doporučila, pokud nemáš žádný jiný problém než padání vlasů, doplnit živiny, vyčistit lymfatický systém a následně na jaře si udělat očistu jater. Teď bych ti dala: Ocean (3 polévkové lžíce) + Super Mega 50 (1-1-1) + Strong Bones (2-2-2) + C 1000 (2-1-0), takto 3 měsíce, a pak očistu jater s vysokými dávkami Lecitinu (15 denně).S láskou Miluška

Zpět na přehled všech dotazů

Kam dál?